Postgres replikace?

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Fri Jun 12 10:56:16 CEST 2009

Zdravim konferenci.
Uz jsem pomerne zoufalej, pres mesic se s tim peru, kolik veci co nasel
strycek google jsem procet a stale nemohu najit jednoduse
konfigurovatelnej posgresql cluster.
Tedy cluster.
Nepotrebuju load balancing a dalsi lahudky, stacila by mi bohate
replikace database z jednoho serveru na druhy a zpet.
Na mysql to problem nebyl , to to umi nativne ale ani jedno z
doporucenych reseni na postgre mi na freebsd nefunguje, od slonyho, pres
bucardo az po skypove Londiste.
Slony nedokaze navazat komunikaci(a nebo delam neco extremne blbe),
Bucardo ma dokumentaci mirne receno "nahowno", nastavene to kompletne
mam a nedela to nic, ani to neloguje.
Londiste zase hlasi bugu v kodu a jelikoz neumim python tak jsem nahranej.
Nevi prosim nekdo z Vas o pouzitelnym reseni  ? ja nepotrebuju
replikovat na x serveru, staci mi jeden master na druhej, ale skutecne
neco co se da pouzit.
Jo jeste sem zapomel na pgpool ale ten zas pada na hubu pri pokusu o
replikaci-->neprenese data.
OS Freebsd 7.0 , pgsql server 8.2
Diky za nakopnuti.
Vilem