VYRESENO: Padajici Java na freebsd

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Fri Jun 12 11:29:05 CEST 2009

>  ^-- Dosla pamat na stacku OS alebo Javy?
To nevim. Zasegfaultilo to a hotspot vm udelal crashdump. Rekl bych ze
to byl memory leak na stacku v JVM, ne v java aplikaci.

>  ^-- Pouzivam diablo-jdk16 - to sa uz myslim nekompiluje - a funguje
> mi bez problemov.
jdk16 je prilis nestabilni a to i na windows nebo linuxech. Eclipse
kuprikladu potrebuje bugfixy z 1.6.10 aby na tom alespon kvalitne
bezelo a nepadalo. Zda je IBM JDK1.6 lepsi tot otazka. zatim se ani
ibm do jdk1.6 moc nehrne a doporucuje zasadne pro produkci 1.5 ackoliv
jim v 1,6 jedou Lotus Notes a Sametime. Je fakt ze notesy mi uz
nekolikrat spadly ze se skacela jvm, sametime mi jeste nespadlo.

Ja bych 1.6 v produkci neriskoval zejmena tam kde jde o hodne velke
prachy kdyz aplikace sleti. Na hrani na desktopu je to ale jedno.