VYRESENO: Padajici Java na freebsd

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Fri Jun 12 10:51:11 CEST 2009

Java na FreeBSD ma zaujima.

> problemy s padajici Javou se vyresily kdyz jsem premigroval na:
>
>  pkg_info | grep jdk
> jdk-1.5.0.16p9_2,1  Java Development Kit 1.5.0
>
> 7.1-RELEASE-p2 FreeBSD 7.1-RELEASE-p2 amd64

  ^-- Aky bol originalny problematicky setup? Staci link do archivu,
nejako si na toto issue nespominam.

> tedy javu rucne kompilovanou z portu. Tim beru zpet sve namitky o
> nepouzitelnosti Javy na fbsd pro realne produkcni nasazeni. 32bit
> verzi nemohu doporucit protoze vetsina aplikaci se pak kaci na
> nedostatek pameti, navic padala i na nedostatek pameti na stacku.

  ^-- Dosla pamat na stacku OS alebo Javy? V druhom pripade by malo
pomoct pouzit -Xss. Co za aplikacia potrebuje tak velky stack, ze
defaultny nestaci? Zatial som sa s nedostatocnym stackom stretol v
praxi iba v pripade, ze v aplikacii bolo nieco chybne, obycajne
neukoncena rekurzia.

> Predchozi kombinace fbsd 6.2/amd64 + jdk at jiz binarni balik nebo
> kompilovane z portu padalo zhruba 2x za mesic. Mozna to bylo chybou v
> GCC.

  ^-- Pouzivam diablo-jdk16 - to sa uz myslim nekompiluje - a funguje
mi bez problemov. Je pravda, ze som na 32bit, FreeBSD 6.4 a 512MB RAM
a potom na 32bit, FreeBSD 7.2 a 1GB RAM.

J.