programek mail a virtualni uzivatele v postficu

jaroslav votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Tue Jun 9 20:19:12 CEST 2009

> Jeste jednou rikam, ze tam, kde stejne uzivatelum zakladam shellovy
> pristup nevidim ve virtualnim schrankovem systemu zadnou vyhodu ani
> pro spravce ani pro uzivatele. A obvlast v pripade, ze si tazatel
> vyslovne pral mit moznost pro cteni posty pouzit "in-OS" utility - tam
> je pouziti virtualnich schranek spise kontraproduktivni.
>

>                             Dan

abych to uved na pravou miru. Jde mi jen o to,. ze kdyz se dostanu k
nejakemu unix-like systemu (treba vzdalene) a potrebuju otestovat postu,
tak doted jsem pouzival telnet. Ale ten je user friendly asi jako visty.
Ten mail je uchazejici, poslu posli (mail),ale problem je s tima
virtualnima uzivatelema a vyberem posty. Kdyz jsem na cizim stroji, tak
nechci radsi nic instalovat, proto ten pozadavek na existenci "od
prirody" v systemu

jarda