Perl mi nefunguje...

Pavel Obr pavel at hotelovkatp.cz
Mon Jun 1 09:46:13 CEST 2009

Pavel Obr napsal(a):
> Dobrý den všem...,
> mám takový hloupý problém a nevím jak z něj. Mám jeden poměrně starý
> stroj ještě ze starou verzí FreeBSD 6.1. Z různých důvodů jsem jej
> neupgradoval, v jailu mi beží perl a po upgradu na aktuální verzi
> 5.8.9_2 mi perl neběží.
Doplnění informace:
upgradoval jsem z 5.8.8 na 5.8.9 kompilací z portů, downgrade zpět asi
jen tak udělat nemohu, protože jsem po upgradu provedl
perl-after-upgrade skript, abych nemusel kompilovat všechny perl závislé
aplikace znova. Jediná šance je obnovit stroj ze zálohy, ale do toho se
mi zatím nechce, protože bych ten problém stejně musel znovu řešit.

Pavel