vylistovani casu vlozeni dynamickeho pravidla do IPFW

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed May 27 09:31:00 CEST 2009

> Ale mozna nechapu jaky problem resis, protoze je velmi vagne popsany -
> a navic terminem (dynamicke pravidlo), ktery ma svuj definovany
> vyznam, bohuzel ale jiny. ZKus trochu lepe objasnit co myslis temi
> "dynamickymi pravidly" a pak se uvidi, jestli s euvidi nebo se neuvidi
> co s tim delat.

OK
cas od casu si vytvorim nejake pravidlo jen na urcitou dobu. Neco
testuju, nekoho potrebuju na chvili bloknout, zakazat nekomu sluzbu. Z
prikazove radky zadam napr
ipfw -q add 10 allow all from any to any via lo0
kdyz jej nepotrebuji, tak jej smazu
ipfw del 10

ale protoze jsem hlava derava, zapomenu nejake pravidlo vymazat. Proto
bych rad zjistil, kdy jsem toto pravidlo vkladal, protoze ty pravidla
maji vetsinou tydeni platnost(kolikrat i kratsi).
jarda