vylistovani casu vlozeni dynamickeho pravidla do IPFW

Dan Lukes dan at obluda.cz
Tue May 26 13:48:06 CEST 2009

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 05/26/09 13:36:

> jo to jo, ale kdyz vkladam pravidlo dynamicky?  To jsme se ale dostali
> trochu jinam. Nevite tedy, jestli se necha zjistit cas/datum vlozeni
> toho dynamickeho pravidla

Nevim, cemu rikas "vkladam pravidla dynamicky".

IPFW zna pojem "dynamicke pravidlo" a to vznika jako dusledek keep-state
u jineho pravidla. Takova pravidla ale nevkladas primo ty. Naznacoval
jsi, ze jde o pravidla, tkera jsi kdysi vlozil a nemapatujes si kdy a
proc. Navic jsi mluvil o tom, ze je vkladas do pevne urceneho rozsahu.
To tahle dynamicka pravidla proste byt nemohou.

Nekdo jiny tady nabizel, ze to pochopil tak, ze mas nejaky svuj vlastni
system, ktery jako soucast sve cinnosti dynamicky vytvari v ipfw
pravidla (ktera jsou ale z hlediska ipfw stejen staticka jako ta rucne
vlozena). Podle tve reakce na jeho prispevek se zdalo, ze on se s
pochopenim problemu trefil.

Pokud ano, tak proste je treba zaridit, aby vkladana pravidla obsahovala
jiz zminenmou poznamku.

Ale mozna nechapu jaky problem resis, protoze je velmi vagne popsany - a
navic terminem (dynamicke pravidlo), ktery ma svuj definovany vyznam,
bohuzel ale jiny. ZKus trochu lepe objasnit co myslis temi "dynamickymi
pravidly" a pak se uvidi, jestli s euvidi nebo se neuvidi co s tim delat.