Upgrade mixovaneho systemu baliku/portu

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Fri May 15 16:33:31 CEST 2009

Filip Huska wrote:
> Zdravim,
> mozna je to hloupy dotaz, ale nikde jsem to nenasel. Celkem bojuju s
> upgradem baliku/portu. Cast systemu jsou porty ... neco je balik, jako
> treba openoffice.org ... coz povazuju za zvrhlost - subjektivne -
> kompilovat.
> Jde o to ze bych chtel updatnout oboje ... zatim vyuzivam postup :
> portsnap fetch
> portsnap update
> portmanager -u
>
> Jenze to se mi zacnou kompilovat i openofficy, co mam v baliku pres
> pkg_add ...
> [...]

V nainstalovanem stavu se balik od portu IMHO nicim nelisi, takze nelze
rozpoznat, co je balik a co byl kompilovany port. Tudiz je pouze na
administratorovi, aby vedel, co chce instalovat z portu, to vsechno
upgradnul z portu a pak teprve rucne upgradovat jeste binarni baliky. (a
k tomu je potreba znat vztahy zavislosti, aby se mi nezacalo kompilovat
neco, co nechci, jako zavislost neceho jineho)

Pokud se pletu, tak me nekdo opravte.

Mirek