Upgrade mixovaneho systemu baliku/portu

Filip Huska filip.huska at coolhousing.net
Fri May 15 16:13:50 CEST 2009

Zdravim,
 mozna je to hloupy dotaz, ale nikde jsem to nenasel. Celkem bojuju s
upgradem baliku/portu. Cast systemu jsou porty ... neco je balik, jako
treba openoffice.org ... coz povazuju za zvrhlost - subjektivne -
kompilovat.
Jde o to ze bych chtel updatnout oboje ... zatim vyuzivam postup :
portsnap fetch
portsnap update
portmanager -u

Jenze to se mi zacnou kompilovat i openofficy, co mam v baliku pres
pkg_add ...
Jestli nekde jiz tohle bylo reseno, nenasel jsem, staci link ...
Chtel bych nejaky postup, ja zupgradovat jak baliky, tak porty ... porty
vim ... problem viz nahore.
Diky
f.