OT - vi nekdo jak presne funguje microsofti RPC over HTTP?

Dušátko Jan jan at dusatko.org
Fri May 15 08:50:00 CEST 2009

Pro studium doporucuji apache modul rpc_proxy (nevzpomenu si presne na
spravny nazev), ktery umoznuje prevod http komunikace na rpc a pripojeni
přes rpc do exchange. Pri jednom komplikovanejsim nastaveni jsem ho byl
nucen pouzit.
Pokud se pouziva https, byva problem s certifikaty. Zkuste nejprve
klasicke http, az pozdeji https. Tim se eliminuje jeden mozny zdroj
problemu. Tusim, ze tenkrat jsem prave pres APACHE delal branu pro https.

Honza