OT - vi nekdo jak presne funguje microsofti RPC over HTTP?

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Thu May 14 23:49:03 CEST 2009

> přesně funguje RPC over HTTP. Jde o komunikaci mezi Outlookem  a MS
> Exchange
> 2003. V MS materiálech se uvádí, že je potřeba na firewallu povolit a
> forwardovat porty 6000-6004, ale když jsem při ladění problémů sledoval
> provoz, tak se mi to jeví jako že outlook začne komunikovat na port 443
> (https), firewall packety předá na exchange, kde je dekóduje IIS, na pomoc
> si zavolá nějakou knihovnu rpcproxy.dll (nebo tak nějak se to jmenuje) a
> odpověď od serveru ke klientovi je zase zabalená do https a poslaná zpět.
> [...]

Ako to funguje vnutri neviem. Asi mesiac dozadu sa s tym kolega trapil u
jedneho zakaznika. Rozbehat tu sluzbu ako taku bolo celkom narocne. Najma ak
je clovek zvyknuty sa obcas pozriet do zdrojakov.

V kazdom pripade RPC over HTTP(S) robi presne to, ako sa to vola tj. bali
RPC do HTTP(S). Tj. v nasom pripade sme na firewalle otvorili iba 443 co
bolo dostatocne.

d~

rwi