dotaz ohledně SSH

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Wed May 13 12:17:52 CEST 2009

> K tomu ti reknu jen tolik, ze kazde freebsd, ke kteremu jsem se dostal
> ja a bylo v defaultni kofiguraci melo pro SSH stejnou konfiguraci jako
> pro jina sitova pripojeni - to jest - vsichni krome UID 0.
beru zpet. Jsem se blbe vyjadril. Prihlasit se muze kazdy, ale jen clen
skupiny wheel se pak  muze pres "su" prihlasit jako root

Jak psal Dadan ohledne UsePAM

na to jsem jiz koukal predtim, ale formulaci věty

 If UsePAM is enabled, you will not be able to run sshd(8) as a non-root user

jsem pochopil , ze nebude schopny se prihlasit uzivatel, ktery neni rootem

Takze jsem predpokladal, ze tato direktiva na to nema vliv