dotaz ohledně SSH

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed May 13 08:22:39 CEST 2009

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 05/13/09 06:34:

> tam je jen neco o natahovani *.so modulu

No a to "neco" - to jest m- jake moduly, v jakem poradi a s jakymi
parametry se natahuji urcuje celkove chovani.

> jak to ze ne? Kazdy freebsd, ke kterymu jsem se dostal mel povoleno
> prihlaseni k ssh jen pro cleny skupiny wheel

K tomu ti reknu jen tolik, ze kazde freebsd, ke kteremu jsem se dostal
ja a bylo v defaultni kofiguraci melo pro SSH stejnou konfiguraci jako
pro jina sitova pripojeni - to jest - vsichni krome UID 0.

Za predpokladu, ze jak moje tak tvoje tvrzeni je pravdive jsme tak
zjistili, ze mnoziny FreeBSD, se kterymi se potkavame, maji prazdny
prunik ...

Dokud nevis co to u tebe zakazuje, asi ti k tomu tezko rekne nekdo neco
vic. Pust si sshd v debugovacim rezimu a zjisti si, proc uzivatele
odmitne a treba se pohnem nekam dal.