IPFW pravidlo fwd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 27 16:12:05 CEST 2009

Zbyněk Burget wrote:

> Nemohl proto, ze v pripade, kdy pujde provoz pres proxy, bude ze squida
> odchazet se zmenenou zdrojovou IP - a to neni zadouci.

Ja predpokladal, ze to resis proto, abys jim mohl zobrazit tu hlasku
"neplatis, nic nedostanes". Takze by nic ven nechodilo.

Ale jinak - at transparentni nebo netransparentni proxy, smerem ven
skutecne budes komunikovat z adresy te proxy. Jestli to tohle vadi, apk
na myslenku proxy zcela zapomen. Otazka je, proc by ti to melo vadit,
kdyz u jinych (prekladanych) adres ti to nevadi.