IPFW pravidlo fwd

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Mon Apr 27 15:43:45 CEST 2009

Dan Lukes napsal(a):

> Proc bys nemohl ? Tedy, pokud mas pod kontrolou router, pres ktery ty
> verejne adresy chodi ...

Nemohl proto, ze v pripade, kdy pujde provoz pres proxy, bude ze squida
odchazet se zmenenou zdrojovou IP - a to neni zadouci. Pokud existuje
moznost, jak squida nakonfigurovat tak, aby smerem do internetu posilal
pozadavky s originalni IP adresou, pak bych musel pouze zajistit, aby se
odpovedi zase vracely pres squida (to by problem snad nebyl). A pak by
to skutecne byla uplne transparentni proxy. Bohuzel se mi nepodarilo
nikde vycist, ze by squid sel dokopat k tomu, aby originalni IP nemenil.
Po pravde nepredpokladam, ze by to slo (ale muzu se plest)

Zbynek