PowerChute a freebsd

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Apr 23 11:23:10 CEST 2009

Jaroslav Votruba wrote:
> Na webu jsem nasel, ze PowerChute od APC neni pro freebsd, ale prej s
> uspechem, pouzivaji apcupsd.
> Na  strance projektu pisou o bugu
> FreeBSD kernel panics if USB cable is unplugged while apcupsd is running.
> s tim ze tato chyba bude v bsd opravena. Uz se tak stalo? Jake mate
> zkusennosti s pouzivanim tohoto toolu?

Apcupsd ? Dlouholete. Nakonec, APC preferuju do znacne miry prave kvuli
nemu.

Jen ho nepripojuju pres USB ;-)

Jo - a asi bych mel dodat, ze ja kdyz APC, tak ja zasadne radu "Smart".
Pokud planujes radu "Back" - tak ta ma jinou signalizaci/protokol a u te
nemohu slouzit - vlastne ani nevim, jestli pro ni apcupsd funguje.