IPSEC - prechod z ISA serveru

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Apr 20 13:34:00 CEST 2009

On 20.4.2009 13:00, Richard Willmann:

> Na IPSec je krasne najma to, ze ti necha "normalne" MTU.

Myslis 576 byte ? Stejne vetsinou pouzivam vic. Nebo jsi
ethernet-centric uzivatel a za "normalni" povazujes pouze 1514 ? ;-)

Abych rekl pravdu, zrovna me nenapada zadnej zasadni duvod, proc by na
presne konkretni hodnote MTU melo zalezet. Zejmena pokud pres tunel
tahame TCP, ktere ma PMTU. Cimz nevylucuju, ze to v nejakych konkretnich
pripadech zasadni problem je.