Zahadny PacketLoss

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sat Apr 4 20:14:09 CEST 2009

Pozor napriklad 10.5 Ghz pojitka od fy. SVM mely jeden cas ten problem
ze pri urcite sekvenci dat doslo k "rozladeni" synchronizacniho
oscilatoru a spoj zacal chybovat....a byla to cela serie spoju, tudiz
bych netvrdil ze to pojitkem byt nemuze(mimochodem chyba byla opravena
do mesice).
Spise bych skusil si dat na oba interface "odbocku" a zacal sledovat o
jaky typ provozu jde...
S pozdravem Vilem