postfix problem s rcpt to

Jaroslav Juha freebsd at server.juhacr.net
Sun Mar 29 23:03:38 CEST 2009

jaroslav votruba wrote:
> prestali nam chodit maily ze seznam.cz a po komunikaci s jejich
> adminama se zjistilo, ze jejich server ceka max 10s na zadani hlavicky
> a to nas server neudela, takze se spojeni ukonci.
> Mohl by mi nekdo poradit, na co se podivat?
>

> chtel jsem pripojit vypis z postconfu , ale je to trochu dlouhy
>
> mam postfix-2.2.4_1,1
> --
Ahoj,

neni to uplne k veci, ale pokud by to nekoho zajimalo, resil jsem pred
casem opacny problem - nedarilo se mi dorucovat e-maily z meho serveru
do domen Seznamu. Zajimave bylo, ze jen k nim, napsal jsem ji tedy take
a dospeli jsme k zaveru, ze problem byl v rychlosti linky od meho
serveru, resp. v timeoutech, ktere maji oni nastaveny pro prijem zprav.
Pokud by to tedy nekdo chtel vedet, tak jeste v lete bylo nastaveni
takove, ze hlavicku zpravy je treba odeslat do 15s, telo zpravy pak musi
byt odeslano do 180s.

Jarda