Dual NIC, problem s nedostupnosti

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 27 17:24:23 CET 2009

Lubos Dolezal wrote:
> Problem je v tom, ze tento stroj nema byt gateway a nema routovat
> pakety.

Ale presto prave tohle po nem vyzadujes - takze asi ma. Posilas mu
pakety patrici do site B pres sit A - a to bez routingu proste nejde
(pominu-li reseni zalozena na PF/IPFW based forwardingu).

 > Puvodni zamer je mit na tom
> nekolik jailu, ktere budou komunikovat do vice siti a nejsnaze pro to
> uzit vice (protoze je ma) rozhrani.

S tim problem neni. To normalne jde a je do standardni pozadavek majici
standardni trivialni reseni. Co mas nastavit aby to fungovalo jsem
napsal. Jestli bys tim nahodou umoznil jeste i nejakou dalsi vymenu
paketu, kterou umoznit nechces, tak od toho je firewall.