Dual NIC, problem s nedostupnosti

Lubos Dolezal jf at rtfm.cz
Fri Mar 27 17:08:19 CET 2009

Zdravim,

Dan Lukes napsal(a):
> [...]

^-- Jak jsem psal drive, mozna melo byt receno "pres bge1".

> Spojeni pro sit 172.25.9.0/24, coz je sit nakonfigurovana na bge1,
> NEMOHOU byt urcena pro bge0. Pakety do teto cilove site mohou prijit
> pres bge0, ale routivaci tabulka neresi "odkud".
>
> Routovaci tabulka nerika "odkud" - ta rika "kam". A neni pravda, ze
> pokdu pakety prisly z nejakeho smeru, ze do tehoz smeru musi take odejit.
 >
 > Nejdriv bych zkusil to gateway_enable="YES".

Problem je v tom, ze tento stroj nema byt gateway a nema routovat pakety. Na to
jsou tu povolanejsi zarizeni. Puvodni zamer je mit na tom nekolik jailu, ktere
budou komunikovat do vice siti a nejsnaze pro to uzit vice (protoze je ma) rozhrani.

Diky.

Lubos Dolezal