Osud win4bsd a emulatory windows

Radim Kolar kolar.radim at gmail.com
Fri Mar 27 13:01:23 CET 2009

>  ^-- Nie vsetci su toho nazoru. Nie je to tak davno, co Pav v tejto
> konferencii vysvetloval, ake problemy - niekedy az fatalne - ULE
> planovac sposobuje.
ja mam take s ULE v 7.1 dost spatne zkusenosti, musel jsem tam vratit
ten puvodni. Nektere stroje se staly prakticky nepouzitelnymi, protoze
nektere procesy nedostaly prakticky zadny cpu time, ackoliv nemely
nice level.

Kdyz pouziji danovu logiku - ,,je to prvni verejna verze kde je ULE
default => nedavat na dulezite stroje'' Doufam ze ULE jiz v 8.0 bude
odladenejsi, on ale fungoval dost mizerne i v sestce a v petce.

Asi napsani scheduleru neni zrovna trivialni zalezitost, novy linuxovy
scheduler CFS treba temer znepojizdnil java aplikace. Fix do linux
kernelu nebude, vendori si musi fixnout threading v JVM, Mne tedy dost
vadi zpusob jakym je ted linux vyvijen a linux je nanestesti pro
provozovani komercniho softwaru nezbytny, rad bych videl neco jako
RHEL. SLES pro BSD.