Prace s diskem

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Mar 27 10:49:54 CET 2009

Ivo Hazmuk wrote:

> Poptej se Googlu dal. Ja se ptal na "maximal number of partitions".

A kdyz uz jsme u toho - jak jsme vlastne na tom s podporou GUID-style
partitioningu ? Takova ta novinka, co vzesla ze sveta Windows. Tam pokud
vim neni pocet casti omezen cislem 4 a mam dojem, ze FreeBSD uz snad
podporu pro tento zpusob deleni disku take ma. Ale bliz jsem to
nezkoumal ani prakticky ani teoreticky.