Vraceni zavislosti

Miroslav Lachman 000.fbsd at quip.cz
Wed Mar 25 14:58:02 CET 2009

Kaminar wrote:

> Setkal se uz nekdo, ze se portupgrade zasekl na stejne verzi baliku, ktery byl uz
> v OS nainstalovany a bez jeho reinstalace nechtel dale pokracovat?

> Myslis 1) komplet reinstalovat nebo 2) upgradovat portupgradem?
> Pokud si tim myslel 2) tak by portupgradu nasel ony chybejici zavisloti?

> Kdyz ja jsem dost linej. :-) Ale na druhou stranu se s timhle problemem nesetkavam
> poprve, tak by neskodilo, kdyby to portupgrade nejak inteligentne resil, obzvlast kdyz
> si na to jeste dela svou extra databazi.

A jsme prave u toho, proc jsem portupgrade opustil a presel na
portmaster (chapu, ze pro Dana to neni volba, kdyz portmaster neumi
pracovat s binarnimi baliky...) Ale zkratka ja uz mel vazne plne zuby
toho saskovani s podivnyma zavislostma, ktere nechci, s chybama, kdyz se
neco odebralo a nemoznost pak jine baliky portupgradem aktualizovat,
nutnost "casteho" opravovani databaze pkgdb -F a tak dale.
S portmasterem jsem na problemy tohoto typu skutecne nenarazil.

Mirek