Re: Vraceni zavislosti

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Mar 25 14:29:08 CET 2009

Setkal se uz nekdo, ze se portupgrade zasekl na stejne verzi baliku, ktery byl uz
v OS nainstalovany a bez jeho reinstalace nechtel dale pokracovat?

> Reinstalovat zavisejici baliky.

Myslis 1) komplet reinstalovat nebo 2) upgradovat portupgradem?
Pokud si tim myslel 2) tak by portupgradu nasel ony chybejici zavisloti?

> Jinak ale, tu "rucni" editaci bys zvladnul celkem snadno - nakonec jde
> pouze o pripojeni konstantnich dvou radek do vsech souboru ze znameho
> seznamu.

Kdyz ja jsem dost linej. :-) Ale na druhou stranu se s timhle problemem nesetkavam
poprve, tak by neskodilo, kdyby to portupgrade nejak inteligentne resil, obzvlast kdyz
si na to jeste dela svou extra databazi.

Karel