jak na demona mysqld

Dan Lukes dan at obluda.cz
Wed Mar 25 12:40:27 CET 2009

Jaroslav Votruba napsal/wrote, On 03/25/09 12:32:
> OK, ale jak mi vysvetlite tohle
> ll /etc/ | grep my
> -r--r--r--  1 root  wheel      4973 Feb  4 14:47 my.cnf
>
> a ze kdyz do sekce [mysqld] napisu ty parametry, tak je to akceptuje?

Je prelozeny tak, ze tento binar ma defailtni umisteni zde ?
Nebo je tech mist, kde konfigurak hleda vic a hleda postupne dokod
nenalezne ?

Je to az tak podstatne ?

MySQL prelozene z portu ma od verze 5.x rozhodne akceptuje konfigurak v
/usr/local/etc/. Nevim, jestli by ho akceptoval i nekde jinde -
nezkousel jsem to. Jsem spokojeny s umistenim v /usr/local/etc protoze
tam podle FreeBSD konvence patri.