jak na demona mysqld

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Wed Mar 25 12:11:22 CET 2009

Ahoj,

JV> to pouzivam, jen jsem na vyse uvedeny postup narazil na webu a chtel
JV> jsem to prubnout

Nevim, zda to jeste plati, ale kdyz jsem ve ctyrkove verzi menil, slo
to udelat i parametry v rc.conf, coz je dle meho jedna z cest, nebo,
mozna cistejsi pres my.cnf

JV> nechci se hadat, ale defaultne by mel config byt v /etc/my.cnf

No, muzes si vybrat, tech mist je fura, dokonce si opet myslim, ze to
jde ovlivnit v rc.conf, nicmene u 5tkove verze mysql mi primo mysql
tvrdilo, ze vsechny cesty jsou zastarale a spravne je to ve
/var/db/mysql . Tak si vyber .... :-)

JV> na to se prave chystam

Ted uz mirime hodne do OT, ale z programoveho hlediska mi prijde
nejlepsi jet db server i klienta v utf a resit to na urovni sql (v
php pres SET NAMES). Jednou se ti treba stane, ze budes sahat do db z
jineho stroje, kde bude jinak skompilovany ci pres my.cnf nastaveny
klient, nejde na to vzdy spolehat.

Taktez jsem prave nedavno resil migraci dat mezi jednotlivymi stroji
(ten, ze ktereho jsem migroval, nebyl pod mou spravou) a musim rici,
ze to byla hodne moc velka magie, jo byt oba v utf, to by byla jina
pisnicka, ale takhle jsem nad tim stravil hodne casu. Nicmene toto uz
asi sem nepatri, diskuse, co je spravne v nastaveni v mysql....

--
S pozdravem,
 Radek Krejca
 radek at ceskedomeny.cz