RE: mount_nwfs

Kaminar Kaminar at seznam.cz
Wed Mar 25 11:56:48 CET 2009

> Osobne bych se podival po nasledujicim:
> 1) Je vyzadovany IPX? Pokud ano, na NW 6.x je nutne ho nakonfigurovat
> pomoci INETCFG utility. Defaultne od verze 6.0 je pouzivan IP protokol.

Na tom NW6.x pry IPX nemaji a je to pouze pres IP.

> 3) Mohlo by to brat nazev z DNS/hosts tabulky nebo i samotnou IP

Zkousel jsem do hosts dat nazev serveru s jeho IP, ale to take nepomohlo.
Jestli jsi to s tou samotnou IP adresou myslel takhle:
$ ncpmount -S <IP x.x.x.x> -A <IP x.x.x.x> -U <uziv> /mnt
tak to delaji lidi z Linuxu a pripoji se.

Pouzivam jmeno, ktere mi dali spravci te site, ale oni ho z Linuxu
stejne nepouzivaji a misto nej davaji tu IP adresu.

To je problem, protoze ja k tomu Novellu nemam pristup. Jinak by bylo
asi nejjednodussi, tam nastavit NFS. :-)

Napada me jen jedna moznost, ze muze vadit to, ze nemam v kernelu
zakompilovanou podporu IPX a protoze parametr -S <jmeno svr> je
povinne, tak to s tim muze nejak pocitat. Ale kdyz na tom NW stejne
IPX nebezi, tak k cemu by to bylo?

Nakonec snad budu muset dat do virtualu Linux. :-)

Karel