mount_nwfs

Jan Dusatko jan at dusatko.org
Tue Mar 24 21:43:35 CET 2009

> /mnt
>
> 0x89FC = SERVER UNKNOWN
>
> Jedna z moznosti je, ze udane "jmeno svr" neni spravne.
>
> Bohuzel, moje zkusenosti s Netware jsou sice velmi hluboke, ale konci s
> verzi 3.2, tedy pred nastupem NDS, ktere veci vyznamne zkomplikovalo.
>
> Za me by bylo jasne, ze "spravne" jmeno serveru se trivialne zjisti na
> konzoli - a v typickem pripade byde uvedeno primo v promptu. Ale jak je
> to v pripade NDS a verze 6.x nemam poneti. To budes muset vybojovat
> sam.
>
> Jo, a taky muze byt pricina nekde uplne jinde ;-)

> [...]

Osobne bych se podival po nasledujicim:
1) Je vyzadovany IPX? Pokud ano, na NW 6.x je nutne ho nakonfigurovat
pomoci INETCFG utility. Defaultne od verze 6.0 je pouzivan IP protokol.
2) Pokud nwfs umoznuje pouziti IP stacku a je schopen komunikovat s NW,
musí pracovat bud s jednim ze systemu jako bylo NetWare/IP, Flex nebo
klasicka konfigurace pouzitelna v NW 5.x/6.x. V tomto pripade by mohl
podporovat NDS/eDirectory a muze podporovat i SLP. Zkontroloval bych
proto jmena podle nazvu serveru (mozno overit prikazem config, stand.
je to vypisovane pred dvojteckou v command line), nazev v NDS nebo SLP.
3) Mohlo by to brat nazev z DNS/hosts tabulky nebo i samotnou IP

Honza