platforma i386 / amd64

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Tue Mar 24 23:18:08 CET 2009

Miroslav Lachman wrote:

> Grub, tedy jeho FreeBSD port (Makefile) obsahuje informaci, ze je pouze
> pro i386
> ONLY_FOR_ARCHS=        i386
> Prelozit tedy patrne pujde, pokud mu predas parametr ARCH=i386, ale to
> uz varim z vody, protoze jsem to nikdy nezkousel a nevim, jestli se to
> opravdu dela pomoci ARCH, nebo nejak jinak (to uz si budes muset najit v
> dokumentaci).

Crosscompile, afaik, nefunguje, nie je k tomu pripravena infrastruktura
v .mk suboroch. Nedavno som po tom patral (chcel som kompilovat i386
binarky na amd64 fbsd) a nedostal som sa ku nicomu "kloudnemu..."

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail