Osud win4bsd a emulatory windows

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Tue Mar 24 07:41:18 CET 2009

Ahoj!

Ohladom win4bsd Ti neporadim, ale niekolko poznamok mam.

>  Mam FBSD 7.1 i386 a pri instalaci z portu jsem byl odmitnut, ze
>  win4bsd potrebuje starsi scheduler. To se mi moc nechce zvlast,
>  kdyz je soucasny tak vychvalovany, ...

  ^-- Nie vsetci su toho nazoru. Nie je to tak davno, co Pav v tejto
konferencii vysvetloval, ake problemy - niekedy az fatalne - ULE
planovac sposobuje.

>  BSD? Kdysi zde probehlo, ze bude virtualbox naportovan, ale zatim

  ^-- VirtualBox a FreeBSD je, zial, uplne zufala kombinacia. Nielenze
nie je FreeBSD podporovane ako 'host', ale prakticky ani ako 'guest'.
V poslednych dvoch vydaniach VB sa sice objavilo par bsd-specifickych
bugfixov, pravda je taka, ze vytuhnutie FreeBSD vo VB je otazkou
minut, najma pri IO zatazi.

>  nic. Zkousel jsem Wine, ale bohuzel bankovni aplikaci eBanky (nyni
>  RB) eKomunikator se mi nepodarilo rozbehnout, taktez Outlook neni
>  sance (ano, ten potrebuji taktez nutne). A do tretice potrebuji
>  MSIE, protoze RB od jiste doby nepodporuje Firefox pri pouziti
>  elektronickeho klice.

  ^-- No, mne to ale vychadza tak, ze Ty ten Windows potrebujes. A to
bez ohladu na to, ci sa Ti to paci, alebo nie.

J.