Osud win4bsd a emulatory windows

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Tue Mar 24 06:18:34 CET 2009

Ahoj,

  chtel jsem konecne vyzkouset win4bsd z duvodu, ze chci definitivne
  opustit dualboot a provozovat pouze BSD (nicmene nektere aplikace
  pro windows potrebuji ke sve praci a neni za ne nahrada).

  Mam FBSD 7.1 i386 a pri instalaci z portu jsem byl odmitnut, ze
  win4bsd potrebuje starsi scheduler. To se mi moc nechce zvlast,
  kdyz je soucasny tak vychvalovany, takze jsem se chtel podivat, co
  se pise na strankach vyrobce a ejhle, domena je zrusena, resp.
  vyexpirovana...

  win4bsd tedy konci? Je tedy nejaky pouzitelny emulator windows pro
  BSD? Kdysi zde probehlo, ze bude virtualbox naportovan, ale zatim
  nic. Zkousel jsem Wine, ale bohuzel bankovni aplikaci eBanky (nyni
  RB) eKomunikator se mi nepodarilo rozbehnout, taktez Outlook neni
  sance (ano, ten potrebuji taktez nutne). A do tretice potrebuji
  MSIE, protoze RB od jiste doby nepodporuje Firefox pri pouziti
  elektronickeho klice.

  Diky

  Radek

--