mount_nwfs

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 23 02:03:04 CET 2009

Kaminar napsal/wrote, On 03/20/09 11:32:
> # kldload nwfs
> mount_nwfs: no default connection found: syserr = Bad file descriptor
>
> nebo
>
> # kldload nwfs
> Warning: no cfg files found.
> mount_nwfs: can't find server <x.x.x.x>: syserr = Protocol not supported
>
> Docetl jsem se, ze by mela byt take zahrnuta podpora IPX v kernelu.

No, jestli se s tim Novell serverem snazis spojit pres IPX (rekl bych,
ze druhy pokus je ten pripad), tak to rozhodne. V takovem pripade si ale
ujasni, ze na obou stranach pouzivas stejnou encapsulaci IPX ramcu do
ethernetu. Nevim, jak je to na tve verzi Netware, ale sveho casu to byla
Ethernet_802.3 (tedy RAW) zatimco defaultni encapsulace na FreeBSD je,
mam dojem, Ethernet_II

Nakolik potrebujes IPX podporu i v pripade, ze se s Netware spojujes
pres UDP (prvni pripad) nevim. V dobe, kdy jsem to zkousel naposled
Netware (v te dobe 3.12) disky pres IP vubec sdilet neumoznovalo.
Odhadoval bych, ze potreba nebude.

Jinak ale nemam dojem, ze za -S je IP adresa. Mel jsem dojem, ze za tim
je jmeno Netware serveru. Musi bezet IPXrouted aby druha varianta
prikazu dokazala toto jmeno zresolvit na IPX adresu. Proto patrne to
"can't find server" - soubor jmena x.x.x.x nejspis neexistuje.

Krome toho mam dojem, ze -S option je povinny - takze v prvnim pripade,
kdy jde o spojeni pres UDP, schazi.