mount_nwfs

Petr Macek pm-conf at kostax.cz
Fri Mar 20 12:30:53 CET 2009

V portech je ncplib, kdyz jsem to zkousel naposled, nebylo to upravene
pro BSD 7.x.
Drive jsem pripojovani novellu pouzival, ale uz to uplne nepamatuju.
Myslim, ze jsem vycahzel z tohoto:
http://unix.derkeiler.com/Newsgroups/comp.unix.bsd.freebsd.misc/2006-04/msg00170.html
http://lists.freebsd.org/pipermail/freebsd-questions/2003-December/033660.html

Ale zpristupnit si ty svazky pres NFS by nemel byt problem.

PM