Mrznuce FTP

Richard Willmann mk7ygre33apsq23c at foo.sk
Sun Mar 22 22:07:40 CET 2009

> Ale dokonce i kdyby to byla pravda, je to v tehle diskusi stejne
> irelevantni, protoze jak jsem z optionu:

> ... pochopil, vyber zdrojoveho portu neni v tomto pripade sveren
> operacnimu systemu, ale provadi si ho sama aplikace.

Pozdravujem Dan ...

ano, toto napadlo aj mna. Neexistuje totiz moznost, ako si vynutit port z
nejakeho rozsahu. Je mozne si iba vybrat ten, ktory chcem.

No, nech sa to zda akokolvek hlupe, namiesto toho, aby som sa prehrabal v
zdrojakoch pure-ftpd, rozhodol som sa hladat pricinu zapnutim debug vypisu z
PF...

Musim bohuzial konstatovat, ze vo /var/log/messages som nic zaujimaveho od
PF nenasiel tj. napriek tomu, ze FTP prenosy mrznu aj nadalej, PFko
evidentne nie je pricinou.

Zameral som sa preto na klienta. Ale ani tu som priliz neuspel. Vymenil som
FTP klienta (Total Commander za FileZilla) a ZyWALL za DLSkovy modem s
"pravdepodobne stavovym firewallom" a vysledok bol rovnaky.

Uprimne mi uz dochadzaju napady.

d~

rwi