Mrznuce FTP

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 22 21:53:03 CET 2009

Marian Cerny napsal/wrote, On 03/15/09 22:41:
> FreeBSD kludne vygeneruje dva rovnake zdrojove porty u dvoch kratkych bezprostrednych odchodzich spojeni

No, ja nemam ten dojem. A implementace TCP/IP stacku ve FreeBSD je spis
uzkostlive konzervativni, nez, ze by doporucene limity a timeouty
napinala nekam do krajnosti.

Ale dokonce i kdyby to byla pravda, je to v tehle diskusi stejne
irelevantni, protoze jak jsem z optionu:

> -p45000:55000 (aby ste nemuseli hladat, hovori to o tom, ze pri pasivnom prenose pouzi porty z tohoto intervalu)

... pochopil, vyber zdrojoveho portu neni v tomto pripade sveren
operacnimu systemu, ale provadi si ho sama aplikace.