Spolecny / pro vice stroju

Zbyněk Burget zburget at burgnet.cz
Thu Mar 19 16:19:53 CET 2009

Jozef Babjak napsal(a):

>   ^-- Odporucam vyhladat v archive staru diskusiu Romana a Dana na
> danu temu. Ak sa dobre pamatam, dokonca tych diskusii bolo viac ako
> jedna.

Ony diskuze si pamatuju - jen si uz nepamatuju presne jejich obsah.
Pokud mne pamet neklame, tak se rc.conf vola vice nez jedenkrat, proto
neni vhodny prave pro nic jineho, nez prave nastaveni promennych pro
ostatni startovaci skripty.
Slo mi o to, ze pokud úpomoci rc.conf bude spusten jiny skript, ktery
prebere ulohu nastaveni promennych, bude naprost primitivni zajistit,
aby kazdy stroj, startovany ze sdileneho pole, mel vlastni rc.conf,
ktery bude umisteny na lokalnim disku.
Stejne tak by mohl poslouzit symlink, ale nejsem si ted jisty tim, jak
by fungovalo volani takoveho skriptu. Matne si vzpominam na nejake
problemy, ktere jsem mel kdysi davno ve spojeni skriptu a symlinku (ale
mohla to byt tenkrat nejaka moje blbost...)

Zbynek