Spolecny / pro vice stroju

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Thu Mar 19 10:09:18 CET 2009

> /etc/rc.conf.local. Tiez mam niektore konfiguraky spolocne pre viacej
> strojov a specificke veci mam v .local verziach.
>
> moc jsem nepochopil jak jsi to myslel. /etc mam spolecne pro vsechny
> stroje, takze tim padem i /etc/rc.conf.local.

Ja to pouzivam u jailov, kde /etc spolocne nemam (ale mam spolocne
niektore konfiguracne subory, ktore udrziavam svojim mechanizmom).

Este ma napadlo, kdeze rc.conf je shell skript, tak si specificke veci
opodmienkovat - napriklad na zaklade MAC adresy. Takze rc.conf by bol
spolocny pre vsetky stroje a zaroven by obsahoval specificke premenne
pre jednotlive stroje.

Marian