Spolecny / pro vice stroju

Jozef Babjak jozef.babjak at gmail.com
Thu Mar 19 09:43:45 CET 2009

> Stroje budou mit spolecny root a tedy i /etc. Cestou premountovani /etc tak,

  ^-- Este stale moze byt /etc/<nieco> symlink na ne-spolocnu particiu.

Tak mi napda, ze som niekde cital, ze sa pre FreeBSD chystaju "magic
links", ktore by to mohli elegantne riesit (a dokonale zmiast
kohokolvek neznaleho). Ale to je asi momentalne iba mozna buduca
ficura, ktora je sama o sebe dost kontroverzna. Inu, ak sa pouzije
spravne a jej pouzitie sa zdokumentuje, moze byt uzitocna. Rovnako ako
symlinky, ze ano.

J.