Blokovani P2P

Jaroslav Juha freebsd at server.juhacr.net
Mon Mar 9 20:44:03 CET 2009

Dan Lukes wrote:
>Typicka stiznost, kterou ja resim, pochazi od americkych pravniku
>zastupujicich nejake filmove studio ci neco takoveho podobneho a
stezuje
>si, ze na te a te nasi verejne IP a portu doslo v ten-a-ten cas k
sireni
>cehosi. Takze to co mam pro dohledani je cas a verejna IP s portem.
Cilovou IP ti obvykle rict nechteji, abys ji nemohl zablokovat a tim
>znemoznit dalsi detekce.
>
>					Dan

To se tedy docela divim, ze to resej takto "neoficialne". Co si od toho
jako muzou slibovat? Bez soucinnosti organu cinnych v trestnim rizeni, s
odkazem na nejake mezinarodni umluvy a hlavne formalni komunikaci, ci co
ja vim, cim jeste mi to prijde spis, jako by se snazili jen zastrasit,
protoze si nemyslim, ze by bylo mozne takto neco vyresit. To vis urcite
nejlepe sam, ale i kdyby jsi zjistil, ze maj pravdu, posles jim jen tak
e-mailem zpravu, jo, byl to Franta Vomacka, RC 123456/7890, bydlistem
Ulice cislo atd. a kdybyste chteli, tady na nej jeste mate telefon a
vyridte si to s nim? Takto to prece nemuze jit a oni to jiste dobre
vedi... Nijak se nezastavam techto nelegalnich cinnosti, sam je nedelam
a myslenkove jsem proti nim, ale tenhle postup mi z jejich strany prijde
ponekud podivuhodnej... Podel se s nami, Dane, o nejake, alespon male,
podrobnosti, kdyz uz jsme tedy naladili toto tema...

J.