Blokovani P2P

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Mar 9 16:58:46 CET 2009

Miroslav Prýmek napsal/wrote, On 03/09/09 16:26:

> Ok, to zni jako rozumne duvody :)
>
> Neocekaval jsem, ze by clovek potreboval verejny odchozi port.

Typicka stiznost, kterou ja resim, pochazi od americkych pravniku
zastupujicich nejake filmove studio ci neco takoveho podobneho a stezuje
si, ze na te a te nasi verejne IP a portu doslo v ten-a-ten cas k sireni
cehosi. Takze to co mam pro dohledani je cas a verejna IP s portem.
Cilovou IP ti obvykle rict nechteji, abys ji nemohl zablokovat a tim
znemoznit dalsi detekce.