Blokovani P2P

Vilem Kebrt vilem.kebrt at gmail.com
Sun Mar 8 19:31:39 CET 2009

nevim jak na freebsd, pouzivam ho kratce ale na iptables na linuxu jsem
to resil nasledujicim zpusobem:

iptables -A FORWARD -m state --state new -o <vystupni interface> -j LOG
--log-level 7
a loglevel 7 jsem v syslogu nahodil do jinyho filu...
potom ve 4h rano se na okamzik zastavily iptables (alias sem shodil
celej traffic na 1m), soubor se skriptem zabalil a poslal na uloznej
server.....a jelo se dal...
samozrejme ze pro kazdy navazany spojeni tam byl jeden radek takze pri
cca 160 klientech mel soubor zhruba 1,2GB ale po zabaleni do tgz to bylo
relativne maly .
s pozdravem vilem