Blokovani P2P

Jaroslav Juha freebsd at server.juhacr.net
Sat Mar 7 21:40:54 CET 2009

Mate samozrejme pravdu, ale na druhou stranu problemy, ktere takovy
zakaznik muze providerovi zpusobit jasne prevazuji. Zvlaste pro maleho
providera, ktery chce mit tuto cinnost spise jako zdroj jisteho drobneho
technickeho vyziti, zkusenosti a samozrejme i nejakeho drobneho
privydelku. Jelikoz mam jiz za sebou jednu zkusenost, kdy u me PCR
zazvonila s povolenim k domovni prohlidce kvuli podezreni na nelegalni
sdileni autorsky chraneneho obsahu a nakonec se zjistilo a vysvetlilo,
ze za cinnosti stoji jeden z mych zakazniku a ja tim padem po pravu
vysel bez viny, i tak se jednalo o velmi neprijemnou zkusenost a ty dve
hodiny, nez se vse uvedlo na pravou miru nikomu nepreji. Po tomto jsem v
presvedceni, ze o takoveho zakaznika ani nestojim a odesel-li by kvuli
blokovani P2P, at radeji ani neprichazi... Jasne, ne vsechen obsah P2P
je ilegalni, ale jina cesta ke klidnejsimu spanku asi neni, proto hledam
rozumne reseni... Ale diky za nazor ;-)