Blokovani P2P

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sat Mar 7 21:13:47 CET 2009

Neviem ci pomozem ale nadavam na taketo veci.
U jedneho zakaznika som riesil problem preco web stranka bezneho servera
sa mu natahuje od 10 sekund az do dvoch minut aj ked ma optiku 100 Mbit
a realne prenosovu rychlost napr FTP islo cez 50 Mbit.
Debagoval som na oboch stranach a zistil, ze http dotaz od klienta
na server pride az po nejakom  case ale odpoved je ihned a zobrazenie tiez.
Nakoniec som zistil, ze provider obmedzuje P2P siete na subeznych
200 TCP spojeni a nove TCP spojenie umozni az ked sa niektore
predchadzajuce spojenie sa ukonci.
Zakaznik mal viacero pocitacov a na jednom bezal P2P a tak mal
200 TCP spojeni obsadenych takmer trvale. :(((

Problem sa teraz reisi vymenou providera.

Chcete sa uberat takymto smerom?

Jozef