Automaticke prihlasovani do systemu + sprava useru

Radek Krejca radek at ceskedomeny.cz
Fri Mar 6 06:58:33 CET 2009

Ahoj, diky za odpoved, vice v textu:

MP> Nevim teda, jestli to chapu... Neni mi jasne, proc kdyz uz mam uzivatele
MP> v nejake databazi, proti ktere je chci overovat, proc jim rovnou
MP> nezalozit
MP> i home, ale asi pro to nejake duvody jsou.

klidne i zalozit, jen netrvam na tom, aby byl jeden profil, ktery se
bude "kopirovat", jako je to ve windows, ale i to klidne muze. Jde mi
o to, ze mam hafo stroju, na ktere potrebuji davat pristup i lidem,
kteri budou treba teprve prijati. Mozna jsem to blbe pochopil, ale co
jsem cetl, tak v pripade pouziti treba Kerberosu, musi byt uz
uzivatel v systemu a proti kerberu se pouze overuje. Pokud je to
jinak, tak jsem to spatne pochopil a muj dotaz je vlastne o nicem.

Radek

--
S pozdravem,
 Radek Krejca