MC a kreslenie ciar

Jozef Drahovsky freebsdcz2 at jozef.drahovsky.sk
Sun Mar 1 20:14:41 CET 2009

Dan Lukes  wrote / napísal(a):

> Ty mas ale starosti .. ;-)
>
> Nevim, jestli je to chyba - ja mel dojem, ze je to odstraneni dlouho
> se vyskytujiciho problemu. Pokud totiz clovek mel jine prostredi nez
> ISO-8859-1 tak prave "rohove" znaky byly naprosto nesmyslne. Doufal
> jsem, ze to konecne vyresili trivialnim zpusobem - tim, ze "rohy"
> odstranili. Chybejici rohy narusuji citelnost podstatne mene nez
> podivne nahodne znaky ...
>
> Jestli to je skutecne chyba a opravi to do puvodniho stavu, ja budu
> mit dojem, ze odstranili opravu puvodni chyby a vratili to zas do toho
> [...]
Ked som si vsimol, ze ciary nekresli stlacil som F1-Help tam ma byt
nazov programu vykresleny
prave takymito ciarami, taktiez kazde okno manualu malo by byt v nich
zaramovanie  ale je tam len medzera.
Spustil som sysinstall ale v nom ciary funguju bez problemov. Tak
odhadujem, ze je to skor chyba mc-4.6.1_8

P.S. Kazdy ma take starosti ake si spravi :)
                                                            Jozef