MC a kreslenie ciar

Dan Lukes dan at obluda.cz
Sun Mar 1 19:53:16 CET 2009

Jozef Drahovsky napsal/wrote, On 02/28/09 21:19:
> Nainstaloval som na FreeBSD 7.1
> mc-4.6.1_8          Midnight Commander, a free Norton Commander Clone
> a nekresli ciary,  zostane tam medzera!
> vyskusal som "mc -a"    a vtedy aspon pouzije pipe a pomlcku
> ale nedari sa mi ho prehovorit na ulozenie konfiguracie
>
> na FreeBSD 7.0
> mc-4.6.1_6          Midnight Commander, a free Norton Commander Clone
> mi to chodi este v pohode
>
> skontroloval som aj nastevenie terminalu a ziaden rozdiel.
> robi mi to aj cez ssh aj cez konzolu
>
> Viete poradit

Ty mas ale starosti .. ;-)

Nevim, jestli je to chyba - ja mel dojem, ze je to odstraneni dlouho se
vyskytujiciho problemu. Pokud totiz clovek mel jine prostredi nez
ISO-8859-1 tak prave "rohove" znaky byly naprosto nesmyslne. Doufal
jsem, ze to konecne vyresili trivialnim zpusobem - tim, ze "rohy"
odstranili. Chybejici rohy narusuji citelnost podstatne mene nez podivne
nahodne znaky ...

Jestli to je skutecne chyba a opravi to do puvodniho stavu, ja budu mit
dojem, ze odstranili opravu puvodni chyby a vratili to zas do toho
mizerneho stavu.

Ale popravde receno, cele je to esteticky problem, takze zas tak moc me
to nepali, i kdyby se to vratilo do toho mene citelneho stavu ...