podivne NEchovani apache

Juraj Lutter freebsd-users-l at wilbury.sk
Thu Feb 12 09:45:00 CET 2009

Jaroslav Votruba wrote:

> to jsem jiz take zkousel  a vysledek byl stejny
> jarda

portupgrade -rRf php5

toto by malo zabezpecit rekompilaciu vsetkych balikov, na ktorych php5
zavisi a ktore zavisia na php5. tiez velmi odporucam vyvarovat sa
pouzitia CFLAGS v make.conf.

--
Juraj Lutter                            |  /\  ASCII Ribbon Campaign
otis (at) wilbury (dot) sk              |  \/  - NO HTML/RTF in e-mail