podivne NEchovani apache

Jaroslav Votruba jaroslav.votruba at keytec.cz
Thu Feb 12 08:22:58 CET 2009

jeste jsem zkusil z jineho stroje zkopcit sem na tento tyto soubory

/usr/local/libexec/apache22/libphp5.so
/usr/local/bin/php*

ale nesetkal jsem se s uspechem.
/usr/local/etc/rc.d/apache22 start
Performing sanity check on apache22 configuration:
httpd: Syntax error on line 56 of /usr/local/etc/apache22/httpd.conf:
Cannot load /usr/local/libexec/apache22/libphp5.so into server:
/usr/local/libexec/apache22/libphp5.so: unsupported file layout

nevim, kam si PHP jeste uklada dalsi soubory, jestli nejake jeste ma.

dalsim krokem je portsnap fetch extract, ale nechci davat update,
protoze mam obavy o MYSQL, aby se mi nezmenila verze. Musim ji drzet na
soucasne verzi kvuli kompatibilite.
Jak mam teda vse updatnout krome myslq5-server? V hadbooku o tomhle nemluvi.
Jarda