V uname -a chyba udaj o aplikovani zaplat

Marian Cerny jojo at matfyz.cz
Tue Feb 3 09:54:54 CET 2009

On 3.2.2009 9:20, Dan Lukes wrote:

> Tazatel se explicitne ptal na csup, tudiz se o "druhy postup"
> nejednalo. K aplikaci zmen s pouzitim csup rekompilace patri.
>
> Ano, dokonce i v tomto pripade by jeste nemuselo dojit ke zmene
> patchlevel - jenze ja se ujistil, ze rec je o RELENG_7_1 a tam by to
> bylo velmi neobvykle
>
> Troufam si trvat na tom, ze s ohledem na dotaz a naslednem upresneni
> byla poskytnuta odpoved spravna. A v te jsem navic pro jistotu zamerne
> explicitne zopakoval, ze rec je prave o "csup" metode, aby urcite
> nemohlo dojit k zamene s jinymi metodami i v pripade, ze by nekdo
> [...]

Ano, mas pravdu. Ja som si to predtym vobec neuvedomil, ani ked som si
pozrel to SA. Stale som predpokladal, ze ked tazatel vykonal co je SA,
ale neprejavilo sa to v uname, tak vykonal "druhy postup". Je pravda, ze
ten "csup" nespomina vobec. U "prveho postupu" sa asi ten "csup"
predpoklada - takze si asi spravne predpokladal, ze sa jedna o "prvy
postup". Aj ked ani tam sa to "csup" explicitne nespomina.

Kazdopadne, ja osobne, ak by som chcel pouzit "druhy postup", tak by som
to namiesto fetch patch & patch src pouzil skor csup.

Pre dobro tazatela nam nezostava nic ine len dufat, ze si svoj system
naozaj patchol spravne ;-).

Marian